Home / Outsourcing

Ce inseamna outsourcing ?

Outsourcingul (externalizarea) poate fi definit ca: incredintarea strategica a anumitor procese din cadrul productiei interne, care nu fac parte din activitatea de baza, unor firme specializate in managementul acestor procese.

E-Outsourcing reprezinta furnizarea de servicii si produse din domeniul IT, ce pot fi adaptate foarte usor la nevoile interne in cadrul companiei ce apeleaza la achizitionarea unor astfel de pachete.

Outsourcing la primul nivel - o companie incredinteaza procese catre o alta companie in mod direct.
Outsourcing la nivel secundar - compania care furnizeaza servicii si produse subcontractate prin outsourcing, la randul ei subcontracteaza realizarea acestor produse si servicii catre alte firme, in mod modular sau integral.

Termenul de outsourcing cunoaste si alte forme cum sunt:

Offshoring reprezinta procesul de outsourcing prin care este subcontractata o firma dintr-o alta tara de catre compania contractoare. Atunci cand tara este in vecinatate, se vorbeste despre "near shoring".
Out-tasking � acest gen de outsourcing este definit prin externalizarea unei parti bine definite din cadrul productiei interne.

Principalele avantaje outsourcing

Costuri reduse
Principalul motiv pentru care companiile apeleaza la outsourcing il reprezinta avantajul reducerii costurilor. Compania nu mai este nevoita sa aloce resurse pentru activitati ce nu tin de activitatea de baza, mai mult cheltuielile pot fi planificate si anticipate.

Accesul la tehnologii, metode, personal calificat
Se asigura accesul implicit la tehnologiiele, metodele si personalul calificat, in care firmele subcontractante au investit atat resurse financiare cat si timp considerabil, in urma carora au obtinut o experienta in lucrul cu firme cu necesitati similare.

Partajarea riscurilor
Prin apelarea la outsurcing, riscurile se impart intre companii. Furnizorul de produse si servicii detine experienta in domeniu, acesta ofera produse si servicii mai multor companii simultan, astfel riscurile suportate se reduc.

De ce outsourcing Romania ?

Argumentul de "pret redus" a pierdut din greutate, luandu-i tot mai mult locul serviciile de calitate oferite de piata din Romania, romanii dispunand de o calificare superioara. Pozitionarea geografica reprezinta un avantaj, fiind o destinatie atractiva pentru Europa. De asemenea, stapanirea de catre romani a mai multor limbi de circulatie europeana, cum ar fi in primul rand engleza, franceza, cat si accentul nostru ne pozitioneaza inaintea altor tari, din acest punct de vedere.
Romania poate furniza call centere cu specializari, in principal, de limba franceza si italiana.


 
  • Hosting in timp real pe servere Linux si Windows
  • US 400

    Trafic / luna : 10 GB
    Conturi E-mail : 1000
    Subdomenii : 40
    Baze de date MySQL : 1
    Domenii parcate : 2
    Spatiu stocare : 400MB
    Pret : 6 euro/luna
    Cumpara
  • US 600

    Trafic / luna : 15 GB
    Conturi E-mail : 1000
    Subdomenii : 50
    Baze de date MySQL : 4
    Domenii parcate : 4
    Spatiu stocare : 600MB
    Pret : 8 euro/luna
    Cumpara
  • US 800

    Trafic / luna : 20 GB
    Conturi E-mail : 1000
    Subdomenii : 60
    Baze de date MySQL : 20
    Domenii parcate : 6
    Spatiu stocare : 800MB
    Pret : 10 euro/luna
    Cumpara
  • US 1000

    Trafic / luna : 25 GB
    Conturi E-mail : 1000
    Subdomenii : 80
    Baze de date MySQL : 20
    Domenii parcate : 10
    Spatiu stocare : 1000MB
    Pret : 14 euro/luna
    Cumpara
  • US 1200

    Trafic / luna : 35 GB
    Conturi E-mail : 1000
    Subdomenii : 100
    Baze de date MySQL : 20
    Domenii parcate : 15
    Spatiu stocare : 1200MB
    Pret : 20 euro/luna
    Cumpara